Selasa, 27 Oktober 2015

# Hari lahir saya

SELAMAT HARI LAHIR...

Assalamualaikum....
Diucapkan khas untuk pembaca blog yang setia. 
Hari ni saya nak cakap yang masa berjalan terlalu pantas pada tahun ni , tak tahu sebab apa...Bagi saya mungkin disebabkan tahun ni saya menduduki peperiksaan PT3...                                                                                                
Tapi yang gembiranya tarikh yang saya nanti - nantikan sudah tiba (24/10/2015) iaitu HARI LAHIR AZNIE KE-15 dan telah saya lalui dengan perasaan yang sangat gembira hingga tidak terkata di samping keluarga tercinta...

HAPPY BIRTHDAY AZNIE...


    • Semoga saya dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki oleh  Allah serta saya sentiasa berada dibawah perlindungannya...
    • Diharapkan semoga Allah mempermudahkan segala urusan sama di dunia atau di akhirat...
    • Semoga saya sentiasa berbahagia dan gembira selalu di  samping keluarga tercinta...
    • Tidak dilupa juga semoga saya mampu tertawa & tersenyum bersama keluarga DELIGHT dan diharapkan agar persahabatan ini akan berkekalan hingga ke jannah...                                                                                                                                                                                      Terima kasih Ya Allah kerana Engkau masih meminjamkan  hamba nyawa untuk menyambut hari lahir ke-15 pada hari  Sabtu yang lalu...Hari yang sangat bahagia buat diri saya  kerana bukan sahaja ahli keluarga malah kawan-kawan  terutama DELIGHT , guru-guru , saudara-mara & sahabat  handai yang lain masih mengingati hari lahir saya...  Terima kasih pada semua yang wish birthday saya kerana anda  semua mendoakan kesejahteraan diri saya...    Kepada ahli keluarga , walaupun tidak sambut majlis ini secara  besar tetapi bagi saya sangat meriah & banyak  kenangan...  Terima kasih kepada ayahanda yang sanggup membeli  pelbagai juadah yang enak, kepada bonda terima kasih kerana memberi  sehelai shawl yang sangat cantik dan kepada abang  terima  kasih kerana belanja sate , dan tidak di lupa juga  kepada  sahabat yang wish birthday saya , saya mengucapkan  ribuan  terima kasih atas penghargaan anda kepada saya...                                                                                                                                                 Sekian , Terima Kasih.....


        Tiada ulasan:

        Catat Ulasan